CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 26, 2006

::ISRAELIS vs ARABS::



Ini adalah sebahagian gambar penderaan org Israel terhadap Org Islam.So....apa perasaan sume.............(sedih...marah...or hiba....)..........renung2kan......




ISRAELIS vs ARABS
WHO ARE THE REAL TERRORISTS?

Sejak bertahun dulu Amerika membantu Israel dlm bentuk kewangan utk menekan dan mengancam org2 islam.Media Barat berjaya memalsukan & memaparkan tentang keganasan org2 Arab/Islam termasuk penganas2 berani mati & pegeboman yg kononnya dilakukan oleh org2 Islam.Adakah ini benar?

Secara rasionalnya,jika kita ada pilihan kenapa kita perlu membunuh,menyerang org lain yg tidak bersalah sedangkan kita boleh hidup dlm aman damai bersama.Kenapa perlu membunuh diri?Media2 US,Israel & ahli politik mereka berjaya membuat kita percaya bahawa org2 Islam penganas.Media barat berterusan menghasut org ramai & mengatakan org Arab terlalu fanatik & bencikan kedamaian.Ini adalah sesuatu yg tak masuk akal & alasan yg tak munasabah jika kita berfikir secara nasional.

Punca dan sebab org Arab menentang Israel adalah mudah...Org Israel telah mengancam dan menganiaya org Arab sejak dari Perang Dunia Kedua lagi.Keganasan yg dilakukan oleh Israel terhadap Arab secara sistematik ini terdapat banyak bukti.








0 comment: