CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 19, 2006

Ini pula gambarku sewaktu di Langkawi. Saya x ingat tahun bila..Kini..saya ingin pergi kesana lagi...tunggu mase yang sesuai je..Tentang tempat tinggal dan perbelanjaan 100% di sponsor oleh 'seseorang'..hehehe (jgn mare)...oh Langkawi..tunggu kedatanganku disana..

Tempoh hari pada 17.4.06,sy mc sakit seluruh badan terutama di bahagian tumit kaki.Doktor mengesahkan sy kegemukan.Dr Jalil ( kawanku sama2 seangkatan di JPA3) mengatakan samada ini masalah asid dlm badan or masalah lemak. Jika dalam 2-3 bulan tidak sembuh..beliau menyuruh datang balik ke klinik untuk chech asid/lemak dalam badanku. Beliau juga menyuruh saya diet dan kurangkan berat badan sebanyak 10kg. Mampukah saya lakukan..Suatu ketika dulu..(dlm gambar) saya begitu kurus dan saiz seluar jeans adalah 28/29 saje. Kini..mencecah angka 35..bayangkanlah betapa gemuknya daku...saya bertekad untuk menjadi kurus spt dulu..itulah janjiku..saya mesti cuba...."Best Women Win"...
Berat = 62kg
Tinggi = 146cm
Over = 9.96kg, jadi saya kena turunkan berat badan sebanyak 10kg lagi..WoW!!..banyak ye tue..

Yang ini gambar kanak-kanakku..sewaktu umurku 10 tahun..diambil kat umah kawan kakakku..amacam..?comei x? (sebenarnya zaman kecil saya memang x suke berbaju kembang tapi terpakse pakai beb..)
Sebelum arwah ibuku pergi buat selama-lamanya..sempat bergambar bersama kakak angkatku( kak laila) sewaktu menyambut hari jadinya. Gambar ini diambil sewaktu ibuku senang sakit teruk diatas perbuatan insan yang x berhati perut. Kini.........insan tersebut itu telah menerima malapetaka di dunia ini..Tuhan sudah tunjukkan siapa yang benar dan siapa yang salah...
Ibu...saya amat merinduimu..saya tiada siapa lagi didunia ini..kalau boleh saya ingin menjejaki ikut mu disana...Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah ibuku..Amin

0 comment: