CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 19, 2006

A'KUM WBT.....

Hari ini saya tersangatla tension dan sakit kepala kerana beberapa faktor yang saya sendiri pening memikirkannya. Kawan yang paling saya percayai selama ini telah membenci saya buat selama2nya disebabkan perselisihan faham.Bagaimana untuk saya terus hidup kerana di tempat kerja n di rumah terpandang wajahnya.
Sudah bermacam2 cara tuk saya mintak maaf darinya tapi beliau memang ego......selama ini saya sangat hormat padanya dan segala rahsia saya dikongsi bersama tapi mengapa dia sanggup buat saya cam ini....saya tau lah....saya x ada mak ayah....tapi janganlah menghina saya.....
Cik zarul....maafkan saya jika saya tersalah kata.....tapi....cik memang memilih kawan...setelah cik tau rahsia hidup saya yang telah saya simpan selama ini....cik berubah sikap.....saya sungguh menyesal kerana memberitahu perkara ini padamu.Saya x tau cam mana nak buat lg....slow talk....sudah kukotakan tapi.....cik tetap x mahu terima.....saya dapat merasakan bahawa segala pemberian ikhlas dari saya termasuk sepasang baju kurung mungkin telah dibuang....begitu bencinya dia padaku.....
Jika perkara ini berterusan.....saya tidak mungkin dapat menghadapinya......jika dengan kematian saya baru dia berpuas ati...saya redha.....saya x ada sesiapa lagi di dunia ini.....kawan baik pun sudah tiada lagi.....
Kesempatan ini saya ingin memohon ampun dan maaf pada sume di atas kesalahan yang telah saya lakukan pada you all.....apa yang termakan terminum di harap halalkanlah......" DUNIA KITA TERLALU BERBEZA".....

0 comment: